Saturday, November 23, 2019

Cuti Sekolah Akhir Tahun Sila Pastikan Keselamatan Anda Dan Keluarga & Chef Obie Di TWG Pavillion Kuala Lumpur

Salam hujung minggu , selamat bercuti sekolah ..
Pasti ada dikalangan kite yang dah planning untuk memenuhi pelbagai aktiviti dan program bersama family dimusim cuti sekolah hujung tahun ini.
Dalam pada bergembira dan seronok itu sila pastikan keselamatan diri dan keluarga , Chef Obie ni orang bujang kan , jadi tak ade isu  bersama anak-anak atau isteri . Tapi tetap anjoy dan beraktiviti..okaylah Chef Obie just nak sharing lokasi dinner semalam . Just enjoy dengan pic-pic Chef Obie Di TWG Pavillion Kuala Lumpur. Check It Out !


Pencarian Hati Angsa foe gras , salmon& tea terbaik utk mlm semalam ( Red Tea Of Africa ) pilihan chef , selain pastry scones + small chocolate raspberry..juga wild mushroom soup, Thank you staff #twg melayan Karena #chefobie , Sekadar bakar line suka-suka tiada niat lain ðŸ˜… , boleh aje hanya berjersey ,bandana & kacamata superdry sambil menikmati aroma aura invironment sempoi-sempoi Buble gum . Boleh abaikan riak wajah chef obie itew..








Boleh tahan menu dan harga amat sesuai dan berbaloi , walaupun chef sampai dilokasi agak lewat juga , maklum TWG ini tutup pukul 10 malam , chef obie sampai pukul 9 lebih juga , apa pun sempat dan masih boleh menikmati menu-menu pilihan. Di sini keutamaan adalah hidangan tea-tea yang terbaik ada di dunia.
Chef obie memang suka dengan RED TEA AFRICA ni...korang kalau pergi ke sini , boleh try red tea ni..sedap walau tanpa gula sirap ...


 Korang yang sedang mencari ilmu masakan perniagaan , untuk mula menceburi bidang perniagaan makanan boleh klik link ini KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAN POPULAR BERTESTIMONI yang telah menjadi pilihan Bakal Peniaga dan Usahawan Makanan.  










No comments:

Post a Comment

Chef Obie Kelas Western Food 2024

  Chef Obie Kelas Western Food 2024 Assaalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera , Sekiranya Anda Ingin Intipati seperti Tahun - Tahun yg lepa...