Sunday, March 1, 2020

The Petit Of Barvarian Pistachio Gateau - Chef Obie

The Petit Of Barvarian Pistachio Gateau
..one of CHEF OBIE'S Choice of Premium Cake Year 2020 

A sponge is quite simple. You weigh ingredients, mix, and put it in the oven. With pastry, you manhandle it, shape it, fold it. You have to be involved with it; there is more jeopardy, more risk. But it's like making a casserole. There's a flurry of activity to begin with; then it's about leaving it to rest...


Bile #chefobie kembali setuju Untuk memanaskan kembali Tangan dgn Permainan Utama yg Paling diminati sejak dlm industry ini...pastry & Confectionery 😍😍😍


I genuinely enjoy the process of making colourful, delicious food. But I do allow myself an occasional piece of petits - today I had a pastry. If I fancy something, I'll have it.. Thank You my daddy cool , all my fellow friends , my legend cooking friends..my assistant & my world 




Petit dari kiri : Barvarian Pistachio Gateau , Tengah : Elizabeth Slice , Kanan : Chocolate Pear Tart. Dalam Shooter Square : Puding Delima

Pihak kami telah menerimaTempahan Syarikat Korporat atau Sesiapa sahaja yang memerlukan Specialty Western Cakes / Europh Cakes -
Kepakaran Chef Obie anak didik " Golden Hands " yang berpengalaman menyediakan Cakes , Pastry & Confectionary kepada VVIP Seperti King Fadh ( Arab Saudi ) , Sultan Brunei Hasanal Bolkiah , Mantan Perdana Menteri Malaysia Abdullah Ahmad Badawi , DSN dan banyak lagi VVIP & VIP tempatan mahupun luar negara , Selain berpengalaman menyediakan hidangan sebanyak 20 ,000 pax .

Untuk Membuat Tempahan Petits Boleh 
Hubungi MGJ CONSULTANCY






No comments:

Post a Comment

KELAS KEK PASTRI BAKERI DAN KONFEKSI DI KOTA KINABALU SABAH

  KELAS KEK PASTRI BAKERI DAN KONFEKSI DI KOTA KINABALU SABAH    Assalammualaikum Salam Isnin, Warga KK Kota Kinabalu Sabah, Penampang, Puta...