Tuesday, June 4, 2024

KELAS NASI KUKUS AYAM GORENG BEREMPAH & KELAS WESTERN FOOD LAMB CHOP / LAMB SHANK CHEF OBIE 2024

 



❤️
Adakah Anda telah booking Kelas Masakan Perniagaan Bersama Chef Obie Untuk Bulan 6 ,7 , 8 ,9 , 10 , 11 & 12 / 2024 ini ?
Segera WhatsApp Telegram

Tenaga Pengajar Profesional : Chef Obie ( Chef Profesional )


Terbaru ! Antara pelajar-pelajar Chef Obie Yg repeat utk menu - menu Kelas Masakan yg lain !

✅The December Restaurant Jln Bypass Tamu Kota Belut Sabah &
✅Roney Satay Bukit Sentosa ✅Selamat Maju Jaya Terus Ke Hadapan .






***** Istimewanya Kelas Nasi Kukus Ayam Goreng Berempah Chef Obie adalah ..
Teknik Kukus Paling Cepat & Pantas Hanya 8 minit-10 minit sahaja diperlukan , Sesuai untuk perniagaan kecil-kecilan mahupun sederhana yang menjimatkan tenaga dan juga kos. Tiada penggunaan equipment yang mahal atau sesuatu yang perlu untuk di custom , hanya skill atau kemahiran dalam penyediaan menjadi trsdemark kelas nasi kukus ayam goreng berempah chef obie.

***** Istimewanya Kelas Western Food Lamb Chop & Lamb Shank Chef Obie adalah..
Penyediaan lamb shank yang juge pantas dan cepat dengan memastikan lamb shank lembut dan enak dinikmati , cara penyediaan eropah / u.s , teknik menjadi rahsia hanya dalam masa 45 minit - 1 jam tanpa memerlukan equipment high pressure cooker mahupun baking oven berjaya memastikan lamb shank lembut enak bersama gravy yang ditunggu-tunggu peminat lamb shank. Penyediaan sos halal untuk Mint Sauce dalam mengekalkan rasa dan tekstur tanpa menggunakan white wine. Skill grill lamb chop yang mudah difahami pelajar !

Anda yang amat memerlukan teknik-teknik penyediaan mudah dan pantas dan tebukti menjadi pilihan pelajar , peniaga dan usahawan makanan tempatan dan luar sejak tahun 2012 hingga kini Sila hubungi segera http://www.wasap.my/60172260719

Mengapa Anda Perlu Ikuti KURSUS / KELAS MASAKAN PERNIAGAAN , BAKING DAN KOMERSIAL CHEF OBIE 2024 INI ?

Sejak kursus / Kelas ini diadakan pada tahun 2012 hingga kini , para pelajar tempatan mahupun luar berjaya mengimplankan ilmu masakan / baking / komersial yang dipelajari dalam rutin kerjaya sebagai peniaga kecil-kecilan mahupun sebagai usahawan . Alhamdulillah

Sesuatu yang positif dan peluang untuk berjaya adalah SAMA RATA , hanya PERBEZAAN seseorang yang lebih berjaya dalam perniagaannya kerana adanya ilmu dalam perniagaan yang diceburi mahupun ilmu pemasaran online dan offline yang praktikal dan terbukti berjaya.Mereka boleh menimba ilmu dengan coach-coach pemasaran mahupun mereka yang pakar dalam mengembangkan perniagaan secara online mahupun offline, 



Disini Chef Obie sebagai Chef Profesional mengajar dan berkongsi ilmu dan pengalaman dalam menyediakan pelbagai menu hidangan untuk anda gunakan sebagai kemahiran peribadi dan untuk dikembangkan menjadi pilihan utama dalam perniagaan anda.Jangan berlengah tunggu dan tunggu ekonomi dunia pulih ekonomi negara pulih , kita sebagai rakyat - peniaga dan usahawan yang akan menghidupkan microekonomi negara .

 Peri Pentingnya anda perlu menajamkan ilmu masakan perniagaan , baking dan komersial bersama Chef Obie Pada Tahun 2024 ini ! 

Lebih 100 pilihan kursus sebelum ini , terkini pihak Chef Obie telah mengecilkan skop kursus mengikut permintaan paling ramai sejak mula di anjurkan tahun 2012. Malah yuran juga telah di pertimbangkan dan disesuaikan dengan kos dan permintaan hari ini. 

Anda juga diberi pilihan  subjek adds on ( tambahan ) untuk kursus tertentu seperti kursus western food , kursus mee kari nyonya ,kursus masakan katering dan restoran ianya diwujudkan sekiranya anda ingin menambah menu mengikut keperluan dan kepentingan anda.

InshaAllah KURSUS MASAKAN PERNIAGAAN , BAKING DAN KOMERSIAL 2024 membantu dan memudahkan anda yang baru ingin menceburkan diri dalam dunia perniagaan berasaskan makanan mampu untuk turut serta dan ikuti kursus ini sama ada jauh mahupun dekat dan seterusnya terus bersaing dalam pasaran offline mahupun online.

Adakah Anda telah booking Kelas Masakan Perniagaan Bersama Chef Obie Untuk Bulan 6 ,7, 8 , 9 , 10 , 11 , 12 / 2024 ini ?
Segera WhatsApp Telegram

No comments:

Post a Comment

Penyediaan Chicken Chop , Lamb Chop Dan Steak Yang Betul

  Penyediaan Chicken Chop , Lamb Chop Dan Steak Yang Betul Dalam Kelas Western Food - Pilihan popular dikalangan pelajar / Peniaga / Usahawa...